Returnering & ombytning
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Henter du ikke din pakke fra pakkeshop og pakken kommer retur til os, hæfter du selv for de omkostninger der er forbundet med at pakken kommer retur til os.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage.
Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Varen sendes til:
BullerBox ApS
H. J. Holst Vej 14B
2610 Rødovre
Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse. Ved returnering bedes du bruge GLS eller PostNord pakker. Da det gør det muligt at spore varen, hvis den skulle blive væk under returforsendelse.
Du bør sende varen forsvarligt emballeret - sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris.
Du kan også fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af forsendelsen, såfremt du samtidig giver os besked om fortrydelsen. Du hæfter dog selv for de udgifter der er forbundet med at varen sendes retur til os.
Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg til private - det gælder ikke varer solgt til virksomheder. Original faktura skal altid medsendes ved fortrydelse.
Varer uden fortrydelsesret
- Varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
- Varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.